Tickets geboekt

23 januari 2018 - Nijmegen, Nederland

Vandaag een volgende mijlpaal in de reis die we gaan maken. De tickets naar onze eerste bestemming zijn geboekt! ✈️😀 We vliegen op 14 februari naar Phuket, Thailand. Afgelopen weken zijn we bezig geweest met de route die we willen afleggen. Deze hebben we nu in grote lijnen voor ogen. In Thailand willen we van Zuid naar Noord reizen. Het idee is om daarna Australië, Costa Rica, Peru en de Galapagos Eilanden aan te doen.  We willen vooral gaan genieten van alles wat we tegenkomen en van moment tot moment ontdekken welke keuzes in de reis goed voelen. landen wereldreis

1. Monique Zonneveld:
    24 januari 2018
    Wauw, wat een mooi avontuur. Heel veel plezier en succes gewenst bij alle voorbereidingen.
    Groetjes van Monique Zonneveld
  2. Reinoud:
    1 februari 2018
    Veel plezier met jullie avontuur. Geniet ervan en ik lees en hoor graag de fantastische verhalen.

Groet,
    Reinoud
  3. Kitty van Nieuwenhuizen:
    1 februari 2018
    Mooie bestemmingen! Fijn dat de duidelijkheid er nu is. Heel veel goede ervaringen toegewenst en plezier samen.
  4. Miranda:
    6 februari 2018
    Wat een mooie plannen! Heel veel plezier op dit mooie en onvergetelijke avontuur met het hele gezin. Ik ga jullie zeker volgen, ook omdat wij ook spelen met plannen om met de kinderen voor langere tijd op reis te gaan. Ben dan ook heel benieuwd naar de voorbereidingen ed. Gaan jullie daar nog een blog aan wijden?

Groetjes, Miranda (een moeder van de Vallei)
  5. Yvonne:
    8 februari 2018
    Ik wens jullie een hele mooie onvergetelijke reis!
  6. Boudewijn Koning:
    12 februari 2018
    ik denk dat jullie een hele leuke vakantie zullen hebben en ik hoop dat je allemaal leuke dingen vinden rond de wereld. :)